Is het nog mogelijk om je muziek te laten zien in de nieuwe msn (2012) ?? Ik kan het nergens vinden??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat is gewoon nog mogelijk

in msn druk je op ALT

je krijgt dan de menu balk

daar in extra >opties

en dan bij persoonlijke gegevens aan vinken "informatie weer geven over nummer waar ik naar luister "

zorg er voor dat het in windows mediaspeler ook aan staat dat kan je als volgt doen in windows media speler

op ALT drukken je krijgt dan een menu balk kies daar voor
Extra en dan invoegtoepassingen daar moet staan music plug in voor windows live messenger

als je die plug in niet heb dan kan je dit proberen

1) Enable the Now Playing option in MSN,
2) Go to your MSN Messenger (Windows Live Messenger) folder in Program Files,
3) Find the "msgrapp.dll" file,
4) Copy it to your Windows Media Player 11 folder (in Program Files too),
5) Restart your play

bij mij werkt hij

met vriendelijke groet roy

starpc

Toegevoegd na 1 minuut:
het Engelse stukje heb ik van de brom hier onder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, je kan het via skydrive doen en dan klik je op openbaar weergeven.
Bronnen: