Hoe kan ik zien of iemand mijn facebook vriendschapsverzoek NIET geaccepteerd heefT?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Dat kun je niet, je zal niet weten of die persoon het niet geaccepteerd heeft of dat die jouw verzoek genegeerd heeft (niet afgewezen of juist aangenomen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je niet de zien: er staat alleen vriendschapsverzoek verstuurd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt hier geen melding van.

Wel weet je, als je wijzigingen (status-update, nieuwe foto('s), andere profielfoto) op zijn/haar profiel ziet, dat hij/zij online is geweest, en jou nog niet heeft geaccepteerd.