Kan ik een bericht van iemand anders op Facebook automatisch ook op mijn eigen tijdlijn laten verschijnen?

We gaan komende week met een groep op vakantie. Daar hebben we 1 facebookaccount voor waar we alle berichten op plaatsen. Alleen ziet maar een beperkt deel van mijn vrienden dit omdat ze niet allemaal dit specifieke facebook account volgen/vrienden zijn. Kan ik de berichten van dit account automatisch op mijn eigen tijdlijn laten verschijnen (Dus automatisch elk bericht 'delen')

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het ook werkt als je in het bericht van je groepsaccount, aangeeft dat je met je persoonlijke account bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet automatisch. Je vrienden zullen dus het account moeten volgen/vrienden worden. Of, je zult op je persoonlijke account alle berichten moeten delen.
Bronnen: