Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat Facebook bij laatste activiteit steden aangeeft waar ik niet op dat moment ben?

Als ik me op Facebook inlog via mijn iPhone geeft hij vaak de meest vreemde steden aan bij facebook recente activiteit. Ik heb het meerdere malen getest en ik weer zeker dat die activiteit van mijn telefoon afkomt. Als ik vind mijn iPhone gebruikt ben ik wel op de plaats waar ik op dat moment ben. Het ligt dus niet aan de locatie voorziening van mijn iPhone. Als ik via Wifi erop ga geeft die overigens wel de juiste stad aan. Hij doet dit alleen bij 3G.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
690

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk wordt je gsm-signaal door een zendpaal van je provider opgevangen die een stukje bij je vandaan staat. Ik heb het ook wel eens, dan ben ik in Haarlem maar word ik 'gezien' in Assendelft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat ook heel vaak. Zelf heb ik een Samsung Galaxy s 2 en die doet dat ook, dus niet alleen Iphone heeft die problemen. Ik denk dat het komt omdat je misschien op de grens tussen twee steden bent of omdat je eerst in een stad was en toen weer in een andere daardoor kan de netwerk misschien een beetje in de war raken, vooral als je je internet dan even uit hebt gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding