Is het mogelijk om een RSS Feed van je Facebook updates te vinden?

Ik wil graag de link van de RSS van mijn Facebook updates achterhalen. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het is mogelijk om je berichten van jou tijdlijn in een rss feed te krijgen, het is echter niet mogelijk om de status updates van je vrienden te krijgen in verband met auteurs rechten.

Je zal ID nummer moeten vinden (zie bron), en deze in het script moeten toevoegen (php) (zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de laatste bron kan ik de instructies niet opvolgen want ik kan de dingen die in de instructies staan niet vinden op Facebook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga op facebook naar je profiel, aan de linker kant onder je foto zie je bijvoorbeeld (beetje afhankelijk wat je ingesteld hebt) "woonplaats" of "ging naar" of "heeft gewerkt bij"
als je met je muis over die link heen gaat zie je in je browser onderaan een link verschijnen met een reeks cijfers er in. Dat is je ID nummer. http://www.facebook.com/note.php?note_id=91532827198
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net die nieuwe timeline ingesteld. Kan dat daarbij ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is geen probleem, je hebt alleen het ID nummer nodig om de RSS feed uit te kunnen lezen, dit kan je testen door het ID in onderstaande URL te vervangen met jou ID http://www.facebook.com/feeds/page.php?id=JOUWIDNUMMER&format=rss20
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik kan via die nieuwe timeline mijn ID niet achterhalen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog makkelijker: http://fbrss.com/ ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! ;)