Wat betekent het als ik me aanmeld bij Facebook en ik krijg een melding dat er eerder een aanmelding plaatsvond vanaf een onbekend adres/apparaat?

Om dan vervolgens op doorgaan te klikken om te bevestigen dat je het herkent. Maar het feit dat ik het zelf zag, wil dat dan zeggen dat het adres vanwaar ik inlog wel herkend wordt? En dat het dus sloeg op een eerdere aanmelding? Wie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat iemand heeft geprobeerd met jouw gegevens aan te melden, verander voor de zekerheid je wachtwoord even en controleer je eventuele extra emailadressen, die je misschien heb ingesteld in facebook.
Dan loop je niet veel risico.