Ik heb bepaalde mensen aangeduid als favoriet op FB, nu krijg ik allemaal updates zodra ze iets uitvoeren op FB, waar kan ik dit weer uitschakelen?

er is een nieuwe optie op FB, dat je bepaalde vrienden, zonder dat ze het weten, als favoriet kan bestempelen, die krijgen vervolgens een geel sterretje bij je meldingen, zodat je als eerste ziet wat ze uitspoken.

Ik kreeg het te zien bovenin in beeld, ter mededeling dat dat nieuw was, maar had verder niet goed gelezen, dus ik kan het niet meer terugvinden...

Maar ik had er nogal wat aangeduid als mijn favoriete vriendjes, en krijg nu om de haverklap meldingen. Helemaal leuk, natuurlijk, maar ben me nu een ongeluk aan het zoeken naar waar die favorieten dan staan, waar ik ze kan toevoegen en verwijderen als favo... aangezien er ook een paar tussen zitten die wel erg vaak hun updates bijwerken...

Me vraag is dus: waar vind ik die verzameling met favoriete vrienden, waar ik ze kan toevoegen én weer kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Ga naar het profiel van die vriend. Klik op het balkje 'vrienden' waar een sterretje voor staat.
Er staat daar een vinkje voor 'Goede vrienden'. Klik nogmaals op 'Goede vrienden' en het is geen favoriet meer.

Toegevoegd na 9 minuten:
Een snellere manier: Startpagina --> Klik bij het menu links op 'meer' (staat achter 'vrienden') --> Klik op 'Goede vrienden' --> Klik rechtsboven op 'Lijst beheren' --> Lijst bewerken --> Nu kan je iedereen wegklikken