is 500 mb internet genoeg als ik veel gebruik wil gaan maken van Twitter/Whatsapp/Ping en af en toe wat browsen met de Blackberry curve 9300?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of kan ik dan beter 1GB internet per maand nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is voldoende. Behalve als je YouTube filmpjes wilt kijken dan is 1 GB aan te raden. Een WhatsApp verbruikt maar een paar kilobyte en een website een paar MB. Een YouTube filmpje al gauw 2 MB per minuut. Tevens ligt er aan bij welke provider je zit kun je van bijvoorbeeld KPN, Vodafone en T-Mobile een App downloaden zodat je je verbruik in kunt zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnx je hebt het beste antwoord ;)

Andere antwoorden (2)

Als je gewoon thuis gebruik maakt van wifi en alleen van 3G als je niet thuis bent zou het voldoende moeten zijn.
Probeer het en haal je het er niet mee dan schroef je je bundel omhoog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meer dan genoeg, maar als je filmjes kijkt of apps downloadt (grafische dus) dan is 1GB aangeraden, kijk je weleens filmjes dan is 500mb ook genoeg