ik heb een internetabbonnement van t-mobile. maar ik kan alleen met wifi internetten. hoe zorg ik er voor dat ik kan internetten via mijn abbonnement?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een internetabbonoment op de Iphone kan ik je wel uitleggen. Heb je een Iphone?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door 3g aan te zetten op je telefoon. Dat zit bij je instellingen, onder draadloze netwerken en heet het mobiele netwerken. Je moet dan pakketgegevens aanvinken / aanzetten. Je ziet dan bovenin je schermpje staan 3g na een melding dat dit extra kosten met zich meebrengt.