Kan iemand zien dat ik zijn/haar linkedIn pagina heb bekeken als ik mezelf na mijn bezoek gelijk anoniem maak?

Ik dacht dat iemand op linkedIn niet kon zien dat je zijn/haar pagina bezocht. Nu zag ik opeens dat bij mijn instellingen had staan dat iemand wel mijn naam ziet staan. Ik heb dit snel aangepast naar anoniem, aangezien ik niet wilde dat de persoon die ik net had bezocht zag dat ik zijn pagina heb bezocht. Zien de mensen die ik vlak daarvoor heb bezocht dan nog wel staan dat ik ze bezocht heb? Bij mijn instellingen stond toen immers nog wel dat mijn naam zichtbaar was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet kunnen er gen bezoekers vermeld worden op Linkedin. Pas wanneer je een bericht plaatst is het zichtbaar.