youtube: aanmeldfout, probeer het later opnieuw, dit krijg ik als ik inkomsten generen wil instellen, help wat moet ik doen?

Als ik klik op Mijn account inschakelen bij mijn youtube account dan zegt youtube: aanmeldfout, probeer het later opnieuw, maar het is al een week verder en het werkt nog steeds niet, wil iemand mij alsjeblieft helpen!?
PS: mijn youtube account: www.youtube.nl/thempagaming

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je inkomsten gegenereerd op filmpjes die niet van jou zijn of in je filmpje dingen heb laten zien of horen die niet van jou zijn (zoals op de achtergrond een liedje dat niet van jou is). Dus mij lijkt het dat youtube je account (tijdelijk) heeft geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt, alleen hoelang duurt het eigenlijk voordat je account dan weer is gedeblokkeerd? PS: ben nu bezig met wat auteursrechtelijke video's weer naar normale rechten te krijgen, kijken of het dan wel lukt!