Begin 2012 waren er volgens Twitter zelf 100 miljoen actieve gebruikers.

Vootnoot : In Nederland hebben veel meer mannen een Twitteraccount dan vrouwen. Van de ruim 1 miljoen Twitteraars in ons land is 59 procent man. Wel zijn vrouwen veel actiever. De gemiddelde vrouwelijke gebruiker heeft bijna drieduizend tweets de wereld in verstuurd. Mannen komen niet verder dan 1880 tweets. Daarentegen hebben mannen ook meer volgers ( 203 ) dan vrouwen ( 152 ) terwijl ze ook meer mensen volgen : 154 voor de mannen tegen 147 voor vrouwen.

Voor meer interessante info over Twitter en Nederland kijk eens op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In september 2011 waren er 100 miljoen actieve gebruikers dit aantal stijgt nig steeds.

Toegevoegd na 39 seconden:
*nig=nog