Van slechte reputatie naar goede reputatie op Youtube?

Is het mogelijk dat ik weer een goede reputatie kan krijgen zodat ik filmpjes van 15 minuten en langer kan uploaden? Bij Content id-claims staat nu slechte reputatie. Is het mogelijk dat ik weer een goede reputatie kan krijgen? Zoja, hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij reputatie wordt er gekeken hoevaak je filmpje is bekeken en hoeveel ''Groene duimpjes'' je hebt.
Dus al heb je bijv, 50 mensen die het filmpje leuk vinden.. En 4 die het niet leuk vinden heeft je filmpje een goede reputatie.

Toegevoegd na 56 seconden:
En al kijk je naar het aantal ''Hits'' dan moet je denk ik toch rond de 3000/4000 zitten om die reputatie hoog te houden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier nog wat informatie over Content ID ;
http://www.youtube.com/static?hl=nl&template=contentid
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, het is nu opgelost.

Andere antwoorden (1)

Moet je een clipje sturen die heel veel hits krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel is veel?