Hoe verberg je een comment die je maakt op iemands facebook wall, van andere vrienden?

Tegenwoordig als je iets plaatst op de facebook wall van anderen, kunnen je vrienden dit zien linksboven. Hoe verberg je een publicatie die je maakt, voor anderen die niet bevriend zijn met die persoon? (timeline).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Privacyinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werk het online boekje ''Veilig Facebook voor iedereen" door. Daar wordt het netjes in beschreven. Ook alle andere beveiligingsinstellingen die je kunt doen, worden op begrijpelijke manier beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook een niet-toegankelijk lijst. Die kunnen niet alles van je zien. Dat geld in elk geval voor je eigen comments, voor anderen ben ik dat nog niet zeker.