Waar vind ik een website om over van alles te discussiëren?

Dus net zoiets als Goeievraag.nl,maar dan voor discussievragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet dan een forum. Het grootste forum van Nederland is www.fok.nl Op dit forum vind je allerlei subfora, zodat je over een willekeurig onderwerp kunt discussiëren.

Er zijn veel fora. Als je over een bepaald onderwerp, of bepaalde ziekte wilt discussiëren, google je op dat onderwerp + 'forum'.

GV houd een eigen format aan, zodat dit geen forum is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is zikle.nl wat voor je ;)