Bij Youtube kon je eerst toch meteen toevoegen aan afspeellijst, nu alleen later bekijken? is dat prive of openbaar

Want als je elke keer eerst de video moet laden gaat een hoop tijd in zitten. Ik bedoel ik zoek bv op Queen en krijg een hoop resultaten, dan kan dat nu nog maar 1 voor 1
En je hebt bv een mooi nummer en dan staan er recht suggesties, "vroeger"kon je kiezen voor toevoegen aan [ de gewenste] afspeellijst dat is er [ bij mij] niet meer
de laatste vraag Later bekijken die functie is die lijst prive?
Ik heb een zakelijke account maar luister graag naar mijn eigen afspeellijst, maar wil niet dat klanten dat kunnen bekijken of nog irritanter dat elk nummer dat je toevoegd op je zakelijke twitter komt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kan een video aan een afspeellijst toevoegen die je zelf wilt/ hebt gemaakt. Bij die instellingen kun je meteen laten weten of je het openbaar of privé wilt laten zien. Kijk bij videobeheer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit in het verleden heb ik -YouTube Afspeellijsten- aan mijn favorieten toegevoegd op mijn desktop. (Op twitter zit ik niet, dus daar heb ik geen last van.) Inmiddels heb ik zeer veel afspeellijsten. Als ik muziek wil luisteren tijdens mijn werkzaamheden op de computers (desktop of laptop) ga ik via die favorieten in YT en klik op Afspeellijsten. Die komen dan op het scherm te staan. Ik kies een afspeellijst uit om te beluisteren.
Vroeger zag je dan rechts allerlei liedjes staan als suggestie en onderaan het scherm zag je je hele afspeellijst en die kon je ook inklappen. Nu is dat bij mij niet meer zo, zeer irritant!
Ik kan die lijst met suggesties wel terug krijgen door uit mijn afspeellijst te gaan. Daartoe klik ik gewoon op een liedje binnen de afspeellijst of ik typ iets in dat me invalt. Als ik in die suggesties dan iets vind wat ik wil toevoegen doe ik dat door op Toevoegen onder de video te klikken en de betreffende afspeellijst op te zoeken om het daarin te plaatsen.
En ja, 't kan slechts een voor een en ik vind dat dit systeem veel omslachtiger is geworden.Wat me ook irriteert is dat het systeem nu niet meer vermeldt hoeveel video's ik al in een bepaalde lijst heb zitten als ik bezig ben video's toe te voegen. Dat vind ik belangrijk als ik de liedjes van een bepaalde zanger of groep bij het toevoegen bij elkaar wil houden.
Misschien werkt het bij anderen weer anders maar bij mij gaat 't dus zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB. Ik hoef niets eerst in -Later Bekijken- te stoppen.