Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je foto's van Hyves af die niet meer bij je foto's maar nog wel bij alle foto's staan mailen?

Hee,

Me moeder wil foto's van zichzelf die alleen ik nog heb, ik had ze ooit op Hyves gezet.
Ik heb ze toen uit me album Vrienden gezet, maar ze staan nog wel bij alle foto's.
Hoe kan ik die dan e-mailen naar haar?
Ik weet wel dat je een foto als pf kan doen en dan 1 voor 1 opslaan maar dat duurt wel erg lang..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Haar naar jouw hyves sturen en haar zelf de foto's één voor één eraf laten halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou een nieuwe map kunnen maken, en ze daarin zetten. Als je niet wilt dat iedereen die map ziet kan je hem ook instellen dat alleen jijzelf hem ziet. Je kan dan alle foto's 1 voor 1 opslaan en mailen. Dit duurt vreselijk lang, maar je kan ze niet per map opslaan. Er schijnt wel een mogelijkheid te zijn dat je de link van de map mailt, dus als je moeder ook hyves heeft dan kan je dat proberen, maar dan zou je het album zo moeten instellen dat het wel zichtbaar is voor vrienden zodat zij ze kan zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding