Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

help mijn twitteraccount is verwijderd door de beheerders omdat ze dachten dat ik spam was? hoe kan ik deze twitter terugkrijgen

ik presenteerde filmpjes op deze twitter en nu is hij verwijderd omdat ik teveel mensen uitnodigde om zo bekender te worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou om te beginnen naar twitter mailen. En aan kaarten dat ze je account hebben verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je het verkeerd aangepakt - als je mensen ongevraagd een link stuurt, word je geheid gerapporteerd als spammer. Dat ben je dan ook.
Misschien met een ander mailadres een nieuw account proberen te maken onder een andere naam?
Zorg dan dat je volgers krijgt en post je links als tweet in plaats van als reactie op mensen.
Als ik een mention krijg van iemand die ik niet ken, met een link, dan meld ik degene. Als iemand nu daadwerkelijk op een bericht ingaat en iets zinnigs te melden heeft, dan lees ik het wel.
Maar juist die berichtjes met alleen links worden direct geblocked, dus daar bereik je niets mee.
Zorg dat je iets interessants te melden hebt, dan krijg je volgers, en die willen misschien wel naar je filmpjes kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding