kan je vandaag je blackberry niet activeren voor internet ??

om je blackberry te activeren moet je blackberry aan smsen naar 4000 dat deed hij niet dan krijg ik een smsje dat je je niet kan aanmelden voor dat , toen probeerde ik het om 1200 te bellen en ook hellemaal gevolgd dat je dus je blackberry blox kan activeren en als je daar dan bent zegt ie : er is een fout opgetreden .. maar ik activeer me internet altijd so op me blackberry is er vandaag iets mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij je provider instelling opvragen voor mobiele netwerken. Bijvoorbeeld op http://www.hi.nl/Service-en-Contact/Mijn-mobiel/Toestelinstellingen.htm#/htc/a3333-wildfire/internet/handmatig-instellen staat hoe je mobiele netwerk handmatig kan instellen.