Kan ik een nieuw Google account aanmaken en daarop e-mails van een oud adres ontvangen?

Ik heb momenteel twee google accounts waarvan er een geen youtube account meer heeft (toegang is lang geleden geblokkeerd). Nu wil ik eigenlijk gewoon 1 google account voor alles hebben, maar mijn mail zit vast aan. De andere account gebruik ik alleen voor youtube, maar die kunnen niet in 1 browser. is het mogelijk om die twee accounts samen te voegen tot 1 zodat ik alles weer op 1 account kan zetten? Of anders een nieuw account aanmaken en dat ik alle mailtjes van mijn oude adres op het nieuwe binnenkomen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat kan, dan moet je bij je oude gmail instellen dat het doorgestuurd wordt naar de nieuwe.
Plaatje bij antwoord