Ga je moeten betalen voor Facebook?

Ik kreeg zo'n paar dagen geleden dat we binnenkort gaan mogen betalen voor Facebook. Elke maand zal je dan zoveel euro/dollar moeten storten of je account wordt gedeleted. je kon ook een bericht voor middernacht op je prikbord zetten en dan zou je niet moeten betalen. Is dit waar of gewoon een roddel?

Toegevoegd na 10 minuten:
En ze zouden het zelf in het nieuws erover gesproken hebben. en ik heb het opgezocht, maar of het betrouwbaar is...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee natuurlijk niet. Dat was 5 jaar geleden ook al zo met Hyves, MSN en met de rest van de hele mikmak, maar dat is nog steeds gratis. Dat is gewoon een 'grap' die een beetje heel erg faalt.

Roddel, tenminste Facebook heeft zoiets nog niet aangekondigd

Allemaal roddels en onzin. Ze hebben ooit een test gedaan met Facebook Classic en Premium, maar dat is uiteindelijk toch niks geworden. Door de games die allemaal microtransacties gebruiken verdienen ze zoveel dat ze deze formule nog lang zullen rekken.

Nee hoor, bekijk het rode vakje maar eens!

Dat is allemaal onzin. Dat hebben ze ook wel eens op Hyves enzo gezegd. Op Blackberry messenger (ping) krijg ik elke week wel zo'n soort bericht van als je dit niet doorstuurd moet je betalen of wordt je verwijdert maar het is dus allemaal onzin.

Niks is gratis en je betaalt uiteraard voor Facebook ... maar niet met geld. Voor Facebook ben je gewoon een product en je betaalt met je privégegevens, gegevens van anderen die het over jou hebben en je gedrag op andere websites die jou volgen met tracking cookies.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100