Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke pakket/ site kan ik het beste nemen om een site te maken voor een bedrijf? (domeinnaam, webhosting)

Ik keek even bij strato en hostingpakketten Basicweb en Powerweb. Zijn dit paketten waarbij je gelijk een site online kan zetten (Domeinnaam, webhosting ect.), want ik weet namelijk niet wat ik allemaal nodig heb om een site te maken.

Zijn er nog andere sites die een all-in-one pakket hebben om gelijk een site online te zetten met een site maker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
606
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weten wij ook niet als je niet specifiek verteld WAT je ermee wilt doen/kunnen... Is het voor een webshop? Is het ter info? etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.lancelots.nl/marketing/marketingcommunicatie/website ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zullen best een aantal sites bestaan, die misschien ook nog wel goed zijn. Maar een goede site en misschien wel de goedkoopste is One.com (www.one.com). Deze is ook in het Nederlands en je kunt er een domeinnaam registreren, een website ontwikkelen en deze daarna bij hen hosten. En dat allemaal voor ca. €25,00 per jaar.
Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding