Welke pakket/ site kan ik het beste nemen om een site te maken voor een bedrijf? (domeinnaam, webhosting)

Ik keek even bij strato en hostingpakketten Basicweb en Powerweb. Zijn dit paketten waarbij je gelijk een site online kan zetten (Domeinnaam, webhosting ect.), want ik weet namelijk niet wat ik allemaal nodig heb om een site te maken.

Zijn er nog andere sites die een all-in-one pakket hebben om gelijk een site online te zetten met een site maker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weten wij ook niet als je niet specifiek verteld WAT je ermee wilt doen/kunnen... Is het voor een webshop? Is het ter info? etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.lancelots.nl/marketing/marketingcommunicatie/website ;-)

Antwoorden (1)

Er zullen best een aantal sites bestaan, die misschien ook nog wel goed zijn. Maar een goede site en misschien wel de goedkoopste is One.com (www.one.com). Deze is ook in het Nederlands en je kunt er een domeinnaam registreren, een website ontwikkelen en deze daarna bij hen hosten. En dat allemaal voor ca. €25,00 per jaar.
Veel succes.