Ik heb een labtop en hij begint te verslijten.Ik wil wekelijks een backup maken van alles ook mijn mails hoe moet dit? Het lukt me niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas kun je maar tot 2GB kwijt op Dropbox. Als je echt een goede back-up wilt raad ik het gratis programma DriveImageXML aan. Hiermee kun je je harde schijf back-uppen naar 1 bestandje wat je op een externe harde schijf kunt zetten o.i.d. en dan kun je hetzelfde bestandje weer uitlezen op een andere computer met hetzelfde programma en de bestanden eventueel kopiëren naar je computer. Programma's die je geïnstalleerd hebt e.d. moeten echter wel gewoon opnieuw geïnstalleerd worden. Maar je werkbestanden blijven intact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

installeer dropbox en zet alles wat je veilig wilt stellen daarin! Het is een online backup systeem, dus als je een nieuwe computer moet nemen, heb je je backup in dropbox staan.