Webfeed (Rss feed) werkt alleen in Safari?

Ik heb laatst voor mijn blog een webfeed gemaakt, nu heb ik één probleempje... De webfeed werkt alleen in Safari (webbrowser van Mac). Ikzelf gebruik alleen Google Chrome, maar om uit te testen gebruik ik altijd IE. In IE krijg ik de hele source te zien en alleen in Safari ziet het er keurig netjes uit... Ik heb het met XML gemaakt zoals in de tutorial die ik gebruikte uitgelegd werd... Wat doe ik fout en hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat je feed eens hier controleren, dan lees je vanzelf wat er mis mee is....
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Hmmmm.....
Dit gedaan?
http://techie-buzz.com/featured/google-chrome-rss-support.html