Hoe maak je een blog goed bezocht?

Ik heb een blog gemaakt met HTML en CSS die ik ook bijhoud, maar het probleem is dat er niemand kijkt. Ik heb de site al SEO vriendelijk gemaakt, maar nogsteeds weinig bezoekers. Ik ben al op wat fora geweest waar mensen dezelfde intresse delen als ik, maar nogsteeds weinig bezoekers. De meeste bezoekers druipen ook na een tijdje weer weg en dan moet ik weer nieuwe vinden... Dit houd ik niet vol, dus hoe zorg ik voor blijvende bezoekers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst, wat is je pageranck? Als je pageranck 3 of beter is wordt je blog vanzelf gevonden door mensen die zoeken op Google. Wordt de blog nog niet geïndexeerd door Google dan komt dat na verloop van tijd wel.
Wil je direct veel bezoekers post dan een bericht op social sharing sites als Nujij en ekudos. Meld je bv aan bij startlog.nl.

Artikelen over seks en bloot doen het gigantisch goed is mijn ervaring.

Ik heb ooit een artikel geschreven: 27 lessen voor bloggers. lees het eens, het kan je van pas komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Artikelen over seks doen het goed, ja, vind je het gek? Maar als je blog nu over bijv. tuinieren gaat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een blog over tuinieren en over seks bijhouden, hoe gek het ook klinkt. Mijn blog gaat in principe over alles, ik sluit niets uit. Dat is voor sommigen verwarrend maar ik heb wel veel bezoekers. En het worden er steeds meer. Bloggen is niets anders dan informatie aanbieden. Specialiseren betekent beperken. Overzichtelijk voor enkelen maar weinigen houden dat vol. Doe het ook voor geld, reclame op je blog houd je gemotiveerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen zijn toch vaak op zoek naar blogs over een bepaald onderwerp. Je wil vaak over een bepaald onderwerp lezen of meepraten, omdat daar je interesse ligt. Kijk bijv. eens op www.blogo.nl

Andere antwoorden (5)

Content erop zetten dat interessant is en reclame maken... en een lange adem hebben en hard heel hard werken elke dag weer opnieuw...

Succes verzekerd als je aan al die voorwaarden voldoet...

Toegevoegd op 09-05-2009 15:06:20
Hoe kan het dat ik je blog niet kan vinden op je persoonlijk gedeelte van GV? DAAR SNAP IK DAN NIX VAN...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle reclame is reclame... zelfs slechte reclame is goede reclame...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk er een super stomme vraag over... zoals van hoe krijg ik op deze site een blauwe achtergrond?... Voor je wordt gewist heb je alweer een paar hits.... een beetje lef moet je wel hebben hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je duimpjes kon geven aan reacties, dan kreeg de bovenstaande reactie er 1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die hou ik dan tegoed Sandesh... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
briefje schrijven naar de baas hier en zeggen dat je het nooit meer zult doen, dat kan en dan mag het weer, maar dan niet meer dollen hoor...
De succes tijd van blogs is eigenlijk een beetje voorbij. Het zijn voornamelijk bloggers die andere bloggers bezoeknen.
Hoewel er een paar uitzonderingen zijn die nog wel goed bezocht worden maar dat gelf voor 0,01 % van de blogs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zet er hele interessante informatie op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat er anderen naar jouw site linken, dan zul je hoger verschijnen in de Google resultaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet nieuws maken of, liever nog, in opspraak komen. GeenStijl is groot geworden omdat men in opspraak (en dus in het nieuws) is gekomen. En ze weten een constante kwaliteit (wat je verder ook van die stijl mag vinden) vast te houden.