Hoe kan ik in mijn html code een transparant venster van een randje voorzien?

Ik heb in mijn html code dit staan:

#content {
float: left;
background-color: transparent;
width: 600px;
height: 550px;
}
#footer {
background-color: transparent;
width: 800px;
height: 50px;
clear: left;
text-align: right;

Maar ik wil bij de color (kleur) transparant een randje erom heen, zodat je toch nog een soort van venster heb, maar dan zonder echte kleur.

Toegevoegd na 51 seconden:
Dit is trouwens mijn css code, zo'n randje kan denk ik niet in html code

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Moet dat randje ook transparant zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat randje moet zwart beginnen en transparant aflopen
rose
13 jaar geleden
Dat gaat met CSS ook niet lukken, ben ik bang...

Antwoorden (2)

bedoel je:
border-color: #000000;
Border width: 1px;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om de kleur van je scrollbar aan te passen zijn er diversen programma's
scrolbar color
ook zijn er programma's waarmee je je eigen style kunt maken voor je website