Als je adresgegevens wijzigt op een website, kunnen ze het oude dan op een een of andere manier nog terug vinden/halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In ieder geval in de backup's die elke site bewaard. Voor hoelang verschilt per site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het zou best kunnen dat je oude gegevens opgeslagen blijven. Als gebruiker weet je eigenlijk nooit precies, wat er met deze gegevens gedaan wordt.
13 jaar geleden
Het meeste wordt vast wel ergens opgeslagen, maar het is vast nutteloos om een oud adres van een website te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gezien word het oude adres overschreven met het nieuwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met google zoekt zie je vaak bij de zoekresultaten staan 'in cache'. Dit betekent dat de website zelf niet meer (in deze vorm) bestaat, maar je kunt hiermee vaak nog wel de oorspronkelijke inhoud terugvinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de WayBackMachine eens. Die slaat kopieën op van sites en bewaart dit. Je kunt bijvoorbeeld nog zien hoe de google site er in 1998 uitzag.

Als jou pagina daar gearchiveerd is zal je oude adres daar vindbaar blijven, totdat de wayback Machine wordt afgeschaft...