Een witte achtergrond bij Outlook Express kan je dat ook veranderen naar een zachtere kleur ? Als ik email lees is het scherp voor mijn ogen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je kunt twee dingen doen.

Ten eerste kun je de kleur veranderen. Ga via Instellingen naar het Configuratiescherm. Kies voor Beeldscherm. Klik op het tabblad Vormgeving, en klik dan op de knop Geavanceerd. Klik op Item en kies voor Venster. Nu kun je rechts daarvan de kleur kiezen. In het voorbeeldschermpje zie je direct wat het effect is.

Ten tweede, en dit is iets wat veel mensen vergeten, kun je de helderheid van je beeldscherm instellen. Niet in Windows, maar op het beeldscherm zelf. Veel mensen hebben hun beeldscherm veel te fel ingesteld - ze kijken dan als het ware de hele tijd in een bouwlamp, en dat is niet goed voor de ogen.

Als je het geld ervoor over hebt, kun je een scherm kopen met een lichtsensor. Het scherm past dan automatisch zijn helderheid aan aan de omgeving. Schijnt de zon, dan wordt het scherm heel fel; zit je 's avonds in het donker, dan wordt het scherm minder fel. Mijn scherm heeft die mogelijkheid, en ik zou niet meer zonder willen!
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien dat dit ook helpt:

Ga naar :
- Beeld
- Weergave
- Geavanceerd
- Selecteer: Windows als het item en verander de achtergrond welke je wilt gebruiken.

Dit geldt dan voor alle applicaties, maar lijkt me dat als je het met OE hebt, dat dit ook voor andere applicaties geldt.