Hoe pas ik dit toe aan mijn huidige webpagina?

Mijn familie heeft een website via one.com.
Het probleem is, de website accepteert een ander alfabet niet. Zoals de turkse.

Ik kreeg van one.com het advies in de html pagina te zetten.

Deze code moet volgens hen de oude code vervangen en zo ervoor zorgen dat de site het turkse alfabet accepteert. Als ik geluk heb.

Maaar,, ik kan deze code helemaal niet in de html pagina vinden. Vervangen lukt zo dus niet.
Zou het alsnog werken als ik de code helemaal onderaan de pagina zet?

Denk zelf van niet, maar deze code is mij totaal onbekend.

Toegevoegd na 3 dagen:
Bedankt, het probleem is opgelost zonder de code.
Geen idee hoe...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoi,

Dat is een indicatie van de tekenset die gebruikt wordt, inderdaad. Dat staat niet in de inhoud van de pagina, maar in de zogenaamde 'header'. Ik weet niet of je die uberhaupt handmatig kan aanpassen bij one.com. Je bent op zoek naar zo'n blokje helemaal bovenaan je website (In html view):

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deze regel niet in je bron te vinden is, dan kan het zijn dat deze nog toegevoegd dient te worden.

Zoek de tekst :

daaronder kan je de meta tag toevoegen.

Bijvoorbeeld:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze HTML-code moet in een HTML pagina tussen:
en worden geplaatst. Dit is helemaal bovenaan de pagina. Als het goed is dan staan hier wel andere regels?

Zie ook website hieronder. Of google op Meta content-type. Succes!

Toegevoegd na 41 seconden:
oeps, toen ik begon met typen waren er nog geen antwoorden :)