Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een klein venster in game modus terug normaal? Sinds kort heb ik dit probleem en maximaliseren helpt niet.

Ik start mw2 op en krijg een klein venster waar ik in moet spelen. Ik had dit voordien niet en maximaliseren helpt ook niet. Ik heb de resolutie van het spel aangepast maar dan gaat alles zo traag. Ik zou graag terug het hele scherm willen bezitten om te gamen. Iemand raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij options een vinkje met full screen? zal wel niet :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, nergens iets uitgevinkt of aangevinkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je niets gewijzigd hebt in je configuratie, zowel hard- als software heeft dit vaak te maken met updates va Windows en/of drivers.
Aldus eerst een vraag: Wat voor machine gebruik je, welk OS, en wat voor videokaart?
Iedere setup heeft nl. zo zijn eigen 'eigenaardigheden'..
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, een update had alles in de war gestuurd. Ik heb systeemherstel uitgevoerd en alles is terug in orde.

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je onder opties in je game ergens iets als 'play in window' of iets dergelijks aangevinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt even bij de grafische opties kijken, en dan kijken of 'fullscreen' staat uitgevinkt, of 'play in window' aangevinkt, en dat veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding