Hoe heet het als iemand op iets op je website kan reageren en het meteen geplaatst wordt?

Net zoiets als een gastenboek, maar dan met een eigen artikel erboven, en dan eronder iets van : "Reageer". Ik ben op zoek naar een script daarvoor maar weet niet de juiste zoekterm om het te vinden.

Als iemand zo'n script weet zou natuurlijk nog beter zijn, maar dan wel met een anti-spam code erin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het heet een "comment script" en je maakt dat in PHP. Bijvoorbeeld hier staat hoe je dat kan doen: http://www.phphulp.nl/php/script/overig/reacties-per-artikelbericht-etc/57/
Succes ermee!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen, maar ga er zeker even mee bezig nu ik weet waar ik ongeveer op moet zoeken ;-) +10