Hoe maak ik 3 kolommen in Microsoft Word 2007? I.V.M rapport maken

Kolom 1: Vakken
Kolom2: Docenten
Kolom3: Cijfers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tonijn
13 jaar geleden
Is het misschien een idee om het in Excel te doen? Dan kun je heel makkelijk gegevens onder en naast elkaar zetten.

Antwoorden (3)

Ga in je document op de plek staan waar je de tabel wilt hebben.

Klik nu in het lint op Invoegen (da's de tweede van links). Daarna klik je daaronder op Tabel (da's het vierde ikoon van links).

Je ziet nu een heleboel vakjes. Door daar met je muis overheen te gaan, kun je kiezen hoeveel kolommen en hoeveel rijen je tabel moet bevatten (dit kun je trouwens altijd nog wijzigen).

Nu heb je een tabel; nu hoef je alleen de tekst er nog maar in te zetten.

Succes!
Cryofiel
13 jaar geleden
bij invoegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik bovenaan in het scherm op KOLOMMEN en klik dat op KOLOMMEN INVOEGEN en selecteer hoe je joun kolommen wild hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is niet van word Office 2007!
Bronnen: