Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn website moderner?

Ik wil mijn website opnieuw opstellen. Maar ik kan maar moeilijk iets bedenken. Ik zit een beetje vastgeroest in de vertrouwde stijl. Wie heeft een idee?

www.personeelcombex.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de huidige website moderner wil maken dan kan je beginnen met het kleurenpallet.

De bedrijfskleuren gebruiken is leuk, maar die hoef je niet perse als basis kleuren te gebruiken voor je website.

- Ik zou zachtere tinten gebruiken en ik zou een egale achtergrond nemen (de huidige is behoorlijk korrelig).

- De website ziet er erg Frontpage achtig uit (programma van Microsoft om een pagina mee te maken), dit moet je zien te voorkomen.

- Probeer eventueel wit als achtergrond en een blauw lijntje om de tabellen heen.

- Probeer ook om tabellen te gebruiken

- Probeer een tekenprogramma om de menu's te maken.

Is het allemaal teveel? Dan kan je ook misschien beter een CMS programma gebruiken (content management systeem) hiermee kan je thema's downloaden die standaard al professioneel zijn. Deze kan je vrij eenvoudig bewerken.

Voorbeelden van deze systemen zijn:
- Joomla
- Php-nuke
- php fusion

Je kan het natuurlijk ook nog iemand laten doen ;)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Om te beginnen het lettertype. Vreselijk, dat ouderwetse Times New Roman! Met een schreefloze speelse letter krijg je al een heel ander effect.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
maak het iets neutraler, ik neem aan dat blauw en geel de kleuren zijn van het bedrijf, maar de achtergrond wit, eventueel met het logo of iets dergelijks, en dan blauwe letters, het geel kun je dan terug laten komen in een balkje, of in de titel van de verschillende onderwerpen!
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan ik wel wat mee. Dank!
de achtergrond en het lettertype staan heel onprofessioneel en er staan heel veel plaatjes en filmpjes dat laat het er ook slechter uitzien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je website herschrijven of bouw zelf je website opnieuw op met een moderne template. Het is inderdaad nog een website met frames, zoals deze 5 jaar terug nog veel voorkwam, maar dit is nu echt wel 'ouderwets' geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso moet je de frames dumpen, andere indeling, met css werken, een beetje photoshoppen.

Wellicht moet je voor inspiratie eens bij Zen Garden gaan kijken. Ze doen daar alles met CSS. Maar je kunt er vooral inspiratie opdoen, met al die verschillende ontwerpen.

Je moet rechts in het menu steeds een ander ontwerp kiezen.


Je kunt ook een (semi) professional een nieuw ontwerp laten maken.
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
ik zou als ik jou was eens gaan naar www.joyweb.nl
daar kun je een gratis website maken en kiezen uit 80 verschillende templates. Wellicht dat daar iets tussen zit voor jou?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding