Hoe een Android developer worden zonder creditcard?

Ik dacht aan een v3 voucher van 20 euro. Ik maak me zorgen voor het verdienen aan de app ivm een niet te gebruiken creditcard na betaling.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan je op je rekening laten storten als het goed is (het werkt iets anders dan kopen). Je moet de rekening vooraf wel even verifieeren. Je kunt overigens via paypal je bankrekening koppelen en dan kopen en verkopen met je paypal account.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Wat ik dus in gedachten heb moet lukken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me wel, maar je kan het even testen toch? Check of rekening verficatie en etc. lukt, dan weet je of het op je eigen rekening wordt gestort. Je zou eventueel een creditcard kunnen aanvragen. Dit zal je ongeveer een tientje per jaar kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat erom dat niet mijn account gekoppeld is aan een tijdelijk creditcard. Ik hoop eigenlijk iemand te spreken die er ervaring mee heeft.