kun je ook een andere input gebruiken, bij het programma PiFM?

Met PiFM kun je muziek broadcasten, maar alleen via SD kaart zover ik weet. is er ook een mogelijkheid dat je de muziek via internet naar de Raspberry Pi stuurt, die het vervolgens uitzend?

oftewel, ik wil graag via internet streamen naar mijn pi, en dus geen muziek via mn sd kaart

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je kunt een andere input gebruiken bij het programma PiFM. Je kunt bijvoorbeeld een microfoon of een andere audio-ingang gebruiken.
Bronnen:
2 maanden geleden