Waar kan ik een programmeur vinden?

Ik ben bezig met een project die kwa idee redelijk ver gevorderd is.
Onze huidige programmeur( Een vriend van mij) heeft door persoonlijke omstandigheden een pauze van onbepaalde tijd moeten nemen.
Nu is mijn probleem dat ik een nieuwe programmeur moet vinden voor onze app. Dit betreft een android studio app die gebruikt maakt van firebase.
Weet iemand een plek waar ik een goede hobby programmeur kan vinden die mee wilt doen aan een leuk project. Met andere woorden diegene krijgt hier dus geen geld voor. Ik ben zelf de designer, het wordt dus echt teamwerk.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je kunt kijken op INDEED, daar is altijd wel wat te vinden