Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op mijn 2e account van m'n pc Word verwijder. Gaat het dan ook weg op mijn 1e account?

(Windows 10)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. Programma's worden per gebruiker geïnstalleerd. Als je het verwijderd voor account twee, blijft het voor account 1 gewoon bestaan.

Hierbij ga ik er vanuit dat het een windows PC betreft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt ! Ik heb het net even getest. Alleen op mn "hoofdacount (1e)" daar staat het programma nu niet meer op..?
Applicaties zoals Word worden één keer PC algemeen geïnstalleerd (door de gebruiker met administratierechten) en is dan voor iedereen beschikbaar. Het staat gewoonlijk in een map in de map "c:\program files" (of "c:\program files(x86)" bij 32 bits computers). Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Word per gebruiker is geïnstalleerd, want dan is er iets vreselijk fout gegaan en ik denk dat Word ook ziet dat het al geïnstalleerd is via de licentie als je het voor een andere gebruiker nog een keer probeert. Instellingen voor Word zijn wel lokaal per gebruiker. Je kunt Word dus ook niet per gebruiker weghalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding