Hoe kan ik een webshop maken?

Ik ben opzoek naar een website builder waar je gratis webshops mee kunt maken zonder reclame en shit domein naam maakt niet uit ik weet hoe je dat moet veranderen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Al naar etsy gekeken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is Etsy jouw eigen webshop

Antwoorden (1)

Dit zal niet mogelijk zijn. Je zal altijd geld moeten betalen, ook al is dit soms maar enkele euro's per maand. Er zijn volgens mij wel gratis domeinen zoals .tk enkel moet je dan de hele website zelf opbouwen. Website builders zullen altijd geld vragen voor zowel het domein als het hosten van je website.