Hoe beveilig ik dit spel?

Hoe beveilig ik dit spel, zodat het niet gesteeld kan worden, maar wel gespeeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel gestolen natuurlijk ;)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door het op een externe harde schijf te zetten en niet met Internet verbonden te laten. Dat is de enige waterdichte manier om informatie echt veilig te bewaren, Natuurlijk zijn er ongetwijfeld behoorlijke veilige methodes, maar dat is de enige waar 100 %garantie op zit - tenzij ze bij je inbreken en je harde schijf jatten natuurlijk..... En dan off-line spelen ;-)

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk een spel tegen kopiëren te beveiligen en het op hetzelfde moment te spelen.

Je zou (de map van) het spel met een programma als Folder Lock (of gratis Veracrypt, Axcrypt, Bitlocker) kunnen versleutelen. Hierdoor kan het spel niet meer gekopieerd worden.
Als je het spel wilt spelen, kun je de map tijdelijk openen.

Je kunt het spel ook (tijdelijk) met een programma als "7-Zip" met wachtwoord inpakken.
SimonV