is er een optie om een music libary te maken met Mysql/PHP zodat je de bovenste tabel, als eerste ziet in de libary?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat is voor jou 'het bovenste tabel' ? Je bedoelt wat ooit als eerste is ingevoerd? Want je weet dat je een SORT query hebt in MySQL? Waarom sorteer je dan niet op het rijnummer? Dan staat automatisch het laagste nummer(= als eerste ingevoerd) bovenaan?!?

Antwoorden (1)

Dit vraagt om iets meer uitleg. Maar er is bijvoorbeeld een kant en klare oplossing. AMPACHE is een muziek applicatie die al je mp3tjes in een map uitleest en opslaat in de database. En dan kun je die afspelen op elke locatie waar je toegang tot internet hebt.