Op mijn macbook kan bijna niks worden geopent, wat kan ik doen?

Hoi allemaal ik heb een macbook en als ik bijv. appstore, voorvertoning of safari wil openen komt er in beeld: appstore is onverwachts gestopt, dit proces word automatisch naar apple verstuurd.
Details van het probleem en de systeemconfiguratie:
en dan staat er een hele lijst met allemaal dingen.
het helpt niet als ik het programma stop zet en dan weer opstart

weet iemand hoe ik het kan oplossen dat ik wel weer alles kan openen?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Details van het probleem en de systeemconfiguratie:
en dan staat er een hele lijst met allemaal dingen." Die zijn belangrijk als je zo'n vaag probleem als de jouwe wil oplossen... En hoe is het zo gekomen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja maar er staan dan allemaal cijfers en tekens enzo....
geen idee hoe het is gekomen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Herinstalleren dan? Of een afspraak maken in de Genius bar?

Antwoorden (1)

misschien helpt het als je je Mac aansluit aan het stopcontact (dit doe ik altijd als ik zware programma's moet openen) of je Mac helemaal opnieuw opstarten kan ook helpen!

Toegevoegd na 29 seconden:
nog veel succes!