Waarom is altijd zo donker is op mijn webcam en wat kan ik daar aan doen ?

ik heb als ik op msn zit altijd al m,n lampen aan zoals mijn tafel lampje en slaap kamer lamp en denk dat het niet aan mijn laptop ligt want hij is van sony en ik heb hem nu 4/5 maanden er zit ook een ingebouwde webcam in ik heb ook al naar de instellingen van die gekeken maar dat helpt ook niet misschien heb ik die ook fout ingesteld ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K

Het beste antwoord

De webcams op notebooks zijn nooit fantastisch, ze zijn klein (daar door ideaal, want ze kunnen worden ingebouwd) maar doordat je webcam klein is, vangt de lens ook weinig licht op. Ik denk dat dat de hoofdrede is. Verder moet je zoveel mogelijk licht van buiten proberen op te vangen en anders: doe nog eens een extra lampje aan.

Maar als je echt een andere oplossing wil, kun je natuurlijk altijd overwegen om een nieuwe webcam aan te schaffen, eentje van het merk Trust bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel dat is een goede optie heel erg bedankt voor de moeite

Andere antwoorden (2)

Omdat is cmos sensor is nodig heeft veel licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunstlicht is altijd veel minder intensief als zonlicht. Als oplossing kun je een halogeenbureaulampje in je gezicht laten schijnen. Dat moet voldoende zijn.

Aan je instellingen ligt het niet.