Hoe kan ik diverse kleuren op een website installeren?

Hallo, ik ben iemand aan het helpen met zijn WordPress website. Hij wil graag dat bezoekers zelf de hoofdkleur kunnen kiezen, zoals op dit voorbeeld:
http://demo.webhuntinfotech.com/matrix/

Aan de linkerkant staat een radarwieltje en als je daarop klikt, opent een menu'tje waarin je verschillende kleuren, layouts en achtergronden kunt selecteren. Dat wil hij ook graag op zijn website hebben. Is dit een widget of een plugin? We kunnen het allebei niet vinden :(

Ik hoop dat iemand kan helpen? Alvast heeeeeel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Volgens mij is dat de Style Switcher Plugin: https://nl.wordpress.org/plugins/wp-user-stylesheet-switcher/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja deze hadden we uiteraard ook gezien. Maar het lijkt totaal niet op datgene wat hij wil. Misschien toch maar eens uitproberen. Dank je wel voor je antwoord!
Met Just Color Picker kun je ook makkelijk de gebruikte kleuren op een website achterhalen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo Martijn,
Bedankt voor je antwoord, maar dit is niet wat we zoeken.