Hoe kan je snel en makkelijk een website template aanpassen via hmtl?

Met wel programma kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je je vraag duidelijker of juister stellen? Via html? Een html-pagina kan je bewerken met notepad, maar makkelijker met bv. dreamweaver. Als je het uiterlijk van de template wil wijzigen, pas je de css-pagina aan, niet de html-pagina.

Antwoorden (1)

Bedoel je puur een html bestand aanpassen?

Dat kan bijvoorbeeld met "kladblok". Verder zijn er oom wat uitgebreidere tekst editors die verschillende soorten "code" een eigen kleur geven zodat je meer overzicht krijgt maar ik weet zo geen namen, behalve textwrangler, maar ik weet zo niet of dit voor html bedoelt is.