Hoe kan ik een film maken van losse filmpjes en foto's?

Ik wil binnenkort een filmpje maken dat bestaat uit losse filmpjes en enkele foto's.
Met behulp van welk programma kan ik dit het makkelijkst doen?

8 jaar geleden
3.7K
capthavoc
8 jaar geleden
Een paar dingen waar je rekening mee kan houden is dit
in welk formaatr zijn die filmpjes opgenomen
zijn het allemaal hetzelfde ?
van 1 camera ?
bijv windows moviemaker
werkt met o.a tavi wmv Maar bijv niet met mov of of QT mp4 Dus het programma dat je gaat gebruiken
kan je beter aanpassen op het formaat filmpjes dat je gebruik. anders moet je vaak eerst nog filmpjes converteren wat veel tijd kan kosten en kwaliteit verlies
tip heb je bij de camera misschien ook een editor gekregen het is vaak en wat simpel programma
maar als je geen "dure overgangen "nodig hebt
werkt dat vaak wel

Antwoorden (1)

Hallo,

Als je het goed wil aanpakken kun je het beste Sony Vegas gebruiken. Ook kun je adobe premiere gebruiken. Dit zijn wel programma's die je onder de knie moet krijgen.
Dit kun je doen door YouTube tutorials te bekijken. Ik weet als je beetje bekend bent met deze programma's?

Als je het simpel wil houden, gebruik dan op je windows pc 'Windows live movie maker' dit is een simpel video edit programma.

Als je een apple product hebt kun je iMovie gebruiken.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.