Hoe afbeelding in Indesign transparant houden?

Ik heb een vector afbeelding van het internet gehaald. Als ik deze in photoshop open is de afbeelding doorzichtig als ik hem in indesign plaats wordt deze zwart. Ik heb van alles geprobeerd, maar als beginnen begrijp ik er helemaal niks van. Kan iemand mij helpen :!)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10.2K

Antwoorden (2)

Vectorbestanden kun je beter in Illustrator openen, maar dit terzijde.

Is het illustratiekader in Indesign misschien zwart gevuld met achtergrondkleur?

Hoe ziet het eruit als je de weergave in Indesign op hoge kwaliteit zet? Met vectoren wil de weergave nog wel eens anders zijn.
Wat je ook kunt proberen is in Photoshop de modus omzetten naar CMYK ipv RGB. Dat wil ook wel eens andere weergave van kleuren geven in vectoren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het bestand is waarschijnlijk opgeslagen als PNG bestand
Ik denk dat je het moet opslaan in Photoshop als gifbestand

Als ik een png bestand invoeg in een e-mail wordt het doorzichtige gedeelte ook zwart, en als gif bestand niet!

MVG : Jan v d Aa