Zoek gratis javascripje:

Zoek een gratis javascripje: een hoekje van een blazijde die omkrult en waar je dan een tekst in kunt zetten.
Wie helpt mij?

Toegevoegd na 1 uur:
Op dit moment is het te zien op www.startpagina.nl als je er dan met je curser overheen gaat dan verschijnt de reclame van de postcode loterij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij kun je dat met javascript niet bewerkstelligen, maar moet je daarvoor eerst met grafische software een omgekruld hoekje maken...
rose
14 jaar geleden
Misschien kan je iets specifieker zijn in je vraag,bijvoorbeeld wat voor effect wil je er uiteindelijk mee wilt gaan bereiken.

Ik weet wel dat je met Page Curl 2.0 van AV bros dit effect kan realiseren.
Dit is een plug-in voor photoshop en paint shop pro.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als het wel voor een website is heb ik het volgende voor je gevonden,het is wel in het Engels.

http://www.webdesignbooth.com/5-extremely-simple-ways-to-add-page-curl-to-your-website/

http://elliottkember.com/sexy_curls.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vaak een template die opgemaakt is in php taal. Deze kun je niet zomaar gebruiken. Dacht ik.

Toegevoegd na 1 minuut:
en werkt met een MySQL-database