Hoe verminder je schokkerig beeld in blender?

Ik ben bezig om een minecraft animatie te maken in blender en ik heb al een hele grote map gemaakt waar ik de animatie in wil laten afspelen.
Maar doordat deze map zo groot is is het dus heel schokkerig en als ik wil gaan animaten zie ik dat de fps maar 2 is.
Ik denk zelf dat het ligt aan de grootte van mijn map, maar is er een mogelijkheid om het toch minder te laten schokken en de fps hoger te krijgen?

Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet je project natuurlijk wel uitrenderen tot een videobestand(eigenlijk is het een frame sequence) om het goed te kunnen beoordelen. Je zit het nu in een viewport te previewen(non wire-frames) ja en dat gaat niet real-time zonder speciale hardware....