Is het mogelijk om een adobe photoshop functie in een ios app te verwerken?

Is het mogelijk om een tool (functie) van adobe photoshop in een ios app te verwerken, bijvoorbeeld patch tool, etc.

Vriendelijk bedankt

Lance de Keijzer & Antoni Lubbers

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Nee helaas
anders was het allang gedaan.
maar denkdat adobe hier geen belang bij heeft Btw waarom zet je je na(a)men eronder ?
denk aan je privacy
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@capthavoc Is er dan mischien een manier om een soortgelijke tool te maken die zou werken in een app?
capthavoc
9 jaar geleden
Kun jezelf apps bouwen dan ?
Bovendien wat je wilt is een onderdeel van een tekenprogramma. dus zou je dat ook moeten ontwikkelen.of meteen meenemen Je kan niet zomaar een tool van adobe in elk willekeurig ander teken programma plakken ?
de code is vergrendeld.
Bovendien in een IOS app zal dat zeker niet kunnen alles word via apple geregeld dus code kopieren is zeker niet toegestaan.
Er bestaan geen programma /modules die je voor je eigen gebruik kan aanpassen IOS is geen open source en de modules zeker niet daar betaal je dik voor.
Adobe is een ontwikkeling van jaren
met copyrights patenten etc Het is inderdaad wel lastig dat heel veel teken apps van ios of mac eigenlijk hele simpele tekenprogramma's zijn
Waar ze eigenlijk steeds maar een paar functies inzetten
Veel meer dan een opgepimpte paint met een paar filters kom je niet tegen.
misschien is gimp wat voor je ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@capthavoc Gimp? Mijn idee was eigenlijk om de spot healer tool in een app te verwerken, aangezien er nog geen app is die dit echt doet..
Reddie
9 jaar geleden
Ik geloof dat jullie echt geen flauw idee hebben wat zo'n tool doet.
Jullie lijken te denken dat het gewoon een schroefje van een andere maat is die je even bij de bouwmarkt koopt, en ergens in zet.
Het zijn echter stukken programma waaraan door zeer vele mensen / wiskundigen op is gewerkt om dat te ontwiikelen.
Het zit vervolgens in een pakket dat er voor zorgt dat de data op de juiste wijze wordt aangeboden, en weer wordt terugvertaald.
En is vervolgens voorzien van de juiste user interface, die door het indrukken van de juiste knoppen op de juiste plaatsen en juiste momenten kan leiden tot de door de ontwikkelaar geimplementeerde acties.

Antwoorden (1)

Er zullen ongetwijfeld tools online beschikbaar zijn gemaakt die lijken op die Photoshop ook heeft maar Photoshop stelt haar code niet beschikbaar zodat iedereen dat in zijn of haar eigen App kan plaatsen, dan zouden ze hun eigen doodvonnis tekenen.

Ik denk daarom dat je vraag iets meer uitleg behoeft.