Hoe kan in mijn WP-site vertalen in het nederlands?

Mijn Wordpress-site bevat nu engelse woorden in het zoekvak staat bv. :
search for products. Dit wil ik veranderen naar het Nederlands iemand een aannwijzing hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gezien dat ik niet veel weet over WP-site, maar ik heb wel een vraag:
Heb je het al met een vertaalsite https://translate.google.nl/ geprobeerd?
Je kunt de webadres van de WP-site op deze vertaalsite plaatsen, dan vertaalt het de hele site in je gewenste taal, behalve afbeeldingen.

Het beste antwoord

Vaak zitten zulke woorden in de theme zelf. Daar zou je dan moeten zoeken naar die woorden en dan aanpassen en opslaan.

Soms zitten de woorden in plugins en dan wordt het wat meer zoekwerk.